Nespi v kuse odpočiň si aneb spánek a jeho vliv na život věčný


Spánek je pro člověka velice důležitý avšak každé meškání je propastí do jámy z dějin. Problém spánku a jeho zdravotní prospěšnosti je podstata udržovat hmotnou pravdu, sebe které se řeší ještě před nástupem snění a je jeho výstupem. Abychom věděli čemu věříme a získali zpětný obraz sebe z pohledu víry. Proto jsou mnohdy sny věštecké i jinak varovné. Zahrnují totiž i naše podvědomí, které se otevírá právě když spíme. Prvním krokem k prodloužení života je právě časový management, jejímž nástrojem je vědomá meditace a zkracování spánku až na 4 hodiny denně. Ano, jedná se o velkou zátěž a je nutné tak činit postupně po malých krocích a především se naučit vědomě přecházet do jednotlivých hladin vědomí. Úplným vrcholem je stav osvícení kdy si vědomě budujeme své sebe, proto já bych nemohl lhát sám sobě. Touto metodou se Vám otevře postupně vaše podvědomí a budete se moci lépe vyrovnat s ztrátami během života, neb máte svým vědomím prostor pro reakci a odezvy nejsou a nemusí být tak destruktivní jak je tomu mnohdy u podvědomých reakcí. Příprava před každým dnem dává prostor od 2 hodin meditací, před samotným spánkem. Mlčeti zlato, mluviti stříbro. Otevřeme si den a celou životní bytostnou historii ve stavu mlčení a pomalu si uvědomujeme dialogy. Důležité jsou vazby a vztahové závislosti. Odkrytí globální pravdy o povahách jednotlivých citů směřujících na vaší osobu, odkrývání lsti, falše a lží. Následuje meditace, která nás učí vnitřnímu klidu, pro vnějšího pozorovatele apatie avšak vnímáme pouze zvuky a sledujeme co se kolem děje. Důležité je časové měřítko, které pomalu přibližujeme k pánu. Nezavírej duše moje milá dveře aby mohlo světlo dovnitř a zvuky ven.


Příspěvek byl publikován v rubrice Osvícení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.